Fredag - fika - film

Idag är en FF-fredag. Först fika och sen film. (ska man vara petig var det kanske mer vakna-prov-skolfilm-fika-bergsåker-städa-och nu film, med en massa däremellan. men vem orkar vara det?:) Träffade Sofia för en lunch på Barista idag. Mycket trevligt! Måste göras om snart igen!

Idag har jag även skrivit prov på sveriges ekonomi, så nu har jag bara två uppgifter kvar. Mycket härligt. Gäller dock att ligga i en del, då jag kanske inte riktigt har börjat på dem och de ska in på måndag. Men det ordnar sig. För på onsdag bär det iväg. SAMOS! Semester och sol och bad och bara slappa och tänka på annat. Grymt skönt!

Hoppas ni har en lika mysig fredag som jag har!
Nu blir det film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0