Regn, sol och regnbåge

Idag har varit en härlig dag. Sol och regn om vartannat. I söndags såg jag en dubbel regnbåge och kanske lurar en sån bakom kröken snart igen. Hade samhällslektion på eftermiddagen. Därefter ner till stan för en snabbfika med CA och Elin. Mycket trevligt! Tänk att de små trollen drar till London i höst! Coolingarna.. (skulle jag vara avundsjuk? absolut). Nu sitter jag hemma och ska strax börja plugga, men msnar istället ;) Markus ska snart komma förbi och hälsa på mig och kissekatten. Slår vad om att han är jättebrun! Tre månader i Australien vore inte fel!
Så idag är en bra dag och ikväll är det Greys Anatomy =)


Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0