Nedräkning & en dag kvar!

Hej!

Nu är det bara en arbetsdag kvar och därefter drar jag till London! Det ska bli så himla kul och jag längtar ihjäl mig. Jag och Agnes flyger dit på torsdag morgon för att träffa Caroline Andersen. Sedan på tisdag när Agnes flyger hem så kommer Marcus över och stannar till på lördag. (och innan ni hinner spekulera: Marcus och jag är bara kompisar, så det så). Ska bli så jäkla roligt att träffa dem igen! Jag njuter verkligen av att vara i samma världsdel som min vänner igen, att kunna träffa dem bara sådär. Helt underbart.

Snart väntar 10 dagar av shopping, fest, fika, skratt, skitsnack och allmän underbarhet. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha nu en underbar Londonresa

Hoppas att ni får bra väder och slipper Tottas regn :)



Många kramar Pappa

2010-11-03 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0