Arabic style ;)

Hej!

Idag efter jobbet så åkte jag hem till Cristina och Shakir för middag. Superlyxigt att bli bortbjuden så där. De lagade arabisk mat, supergott! Ska definitivt ta receptet. Efteråt drack vi massa te, åt choklad och snackade massa skit. En riktigt trevlig kväll med andra ord!







Tyvärr ägnade vi inte någon tid åt att lägga upp maten på ett fint sätt, så det ser inte alls lika gott ut som det var. Haha, jag får ta och lära mig att anpassa maten till bloggen! Det får bli till nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Mammisen

Jaaaa, bjud mig på detta, lät ju jättespännande,

ser jag framemot, kan tillomed äta det på en tidning jag med.

2010-10-16 @ 12:26:13
Postat av: Yvonne

Vill åsså smaka, men på en svensk tidning:)

2010-10-16 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0