Bergen

Hej!

Nu är jag tillbaka i Bergen och här är det tack och lov soligt och fint. Det är helt underbart att vara här då. Igår efter jobbet kom Freddy och Alex förbi. Därefter träffade jag Christina för en fika och efteråt blev det pub-quiz med Freddy, Lousie, Astrid och en tredje tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter men som nog var den jag pratade mest med. Det var helt klart en mycket trevlig dag och det är så himla kul att komma hit och känna att jag har kompisar att umgås med.

Nu blir det film och sedan är det dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Caro



Låter toppen med kompisar och mycket att göra, vi är i stugan med katterna - dvs två stycken ,vi fick inte med oss en , jag tror du vet vilken ( j.... tjurskalle)

Vi har jobbat med ute platsen och den börjar nu bli klar:)

Ska bastu nu



Kramar pappa !

2010-10-09 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0