Chattar med Vickan:


Bild på Viktoria och mig när vi testar sandboarding för första gången.
Var så himla roligt!

Viktoria: Men en snabbis bara, hur mår du o tårna?
Caro:  Haha, jag mår bra. Jag har stukat foten och brytit 1 tå och fått en fraktur på den andra, men allt ligger som det ska och jag behöver inte ens använda kryckorna.. Så det är ingen fara!
Viktoria:  Jaha okej
Caro: Lite dålig tajming inför London bara, men får se till att gå i vettiga skor så blir det nog bra :)
Viktoria: Okey.. Ja, inga high heels för dig!
Men hur fasen gick det till, på jobbet eller?
Caro:  ehmm... fastnade med gummistöveln i rulltrappan
Viktoria:  OMG!!
Caro:  Hahaha, så jäkla klantigt!!!
Viktoria: Du e sååå jäkla skön!!!! Love you Caro!! Hahahaha
Caro: Inget att skryta med kanske, men men..  Någon måste ju lyckas!
Viktoria:  Förlåt att jag garvar
Caro: Haha, ingen fara! Det gjorde jag också!
Viktoria:  Tycker ju hemskt synd om dig.. men herregud, det är sånt som händer på film ju!!!
Caro: Haha, jag vet!

Haha, jag gillar verkligen att mina kompisar tar min klantighet på rätt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0