Otursdag!

Hej!

Idag skulle jag njuta av en ledig dag. Istället lyckades jag förstöra mina nya gummistövlar, vricka foten, bryta en tå och få en fraktur på en annan. Lyckat värre!



Kanske inte den bästa dagen på veckan alltså.




Men det är ingen fara. Allting ligger rätt och jag behövde inte ens gipsa. Jag kan belasta foten utifrån smärtgräns, och inom tre veckor ska allting vara läkt. Det är ingen fara med London heller, jag får se till att gå i vettiga skor och får antagligen ta det mycket lugnare än vad jag tänkt, men det kommer ordna sig.

Allt som allt är det rätt bra alltså, även om det var en aning klantigt. Det jag gjorde var att jag fastnade med gummistöveln i rulltrappan på väg ned i Gallerian. Så stöveln satt fast, foten satt fast i den och när jag väl fått ut foten så hade jag redan hunnit göra illa mig. Klantigt värre.


Nu myser jag i soffan med en film och mjölk och pepparkakor. Så det blev åtminstone en fin avslutning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman



Krya på dig :)



Många kramar

2010-10-30 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0