Australien

Nu är det nästan precis ett år sedan jag skrev här senast. Australien var otroligt. Det bästa jag någonsin varit med om. Varje dag längtar jag tillbaka. Jag har aldrig haft så roligt någon gång. Alla upplevelser, människor, erfarenheter. Det var underbart. Jag kan knappt vänta tills jag får åka tillbaka.

Jag känner att de där 10 månaderna fick mig att växa så mycket. Visst var det svårt ibland. Det är svårt att vara på andra sidan jorden, att inte ha någon som är självklar att ringa och att alltid behöva vara så himla översocial. Det är jobbigt att veta att vartenda vänskapsband du knyter kommer att brytas. Samtidigt är det helt otroligt vilka underbara människor jag har mött, numera har jag vänner från hela världen. Sånt är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0