Imorgon...

Imorgon bär det av till Sundsvall!! Lördag, söndag, måndag, tisdag, och sedan på onsdag så flyger jag tillbaka till Bergen igen. Ska bli jätteroligt att träffa familjen och speciellt Totta innan hon sticker ut och reser. Jag passar på att njuta av att vara så nära hemmaplan. Det känns speciellt att jag bara kan passa på att åka hem närhelst jag känner för det. Trevligt trevligt!

Jag längtar också tills jag får träffa Viktoria!! Vi har kommit varandra så nära under året som har varit. Det känns inte alls som att jag senast såg henne i januari, utan snarare som att hon hon har varit med under hela Australien-tiden. Vi har pratat sönder och det har varit så fint. Jag är glad att vi kunnat dela det äventyret. Jag bjuder på en bild på oss två alldeles runt nyårsafton. Här förfestar vi och spexar för fullt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0