Jag har ett liv!!

Innan jag kom hit var jag så himla rädd för att jag inte skulle ha något liv. Att jag bara skulle jobba, sova och ledas ihjäl. Tack och lov har det inte blivit så!

Igår var det suveränt väder. Strålande sol och klarblå himmel, så jag och Christina (en rumänsk tjej jag har lärt känna här) bestämde oss för att gå och fika. Vi gick till uteserveringen Bocca, kombinerad bar och café, där vi drack iste och njöt av solskenet. Sedan på kvällen stack jag hem till Freddy där vi gjorde bakad potatis och kikade på film, Max Manus.

Just nu skypar jag med Agnes, jätteroligt! Har massa skvaller att ta igen.
Och ikväll väntar tacos! =)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0