Nytt jobb!



Idag har jag firat! Jag har fått ett nytt jobb! Från och med nästa vecka kommer jag att arbeta som General Assistant på Broadoaks Country House. Det är ett 5-stjärnigt hotell helt underbart beläget nära Windermere (där jag bor). Allt känns jättebra och nu hoppas jag bara på att det blir lika bra som det känns. Håll tummarna! Kika gärna på hemsidan: http://www.broadoakscountryhouse.co.uk/

Nu i helgen åker vi till Wales och hälsar på James familj.
Jag hoppas att ni har det jättebra!

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Caro



Verkar vara ett fantastiskt ställe som du har fått jobb på - grattis - bra jobbat :)



Ser verkligen ut som ett hotell från serien Midsommer ,gammalt,pitoreskt och mystiskt !!!!



Lycka till nästa vecka

Kram pappa

2011-04-23 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0