Det finaste jag kan tänka mig

Det finaste jag kan tänka mig just nu är att jag kommer att få bo med James. På riktigt.




Inte bara vara undanstoppade i ett kollektiv, eller trampa varandra på tårna i en för liten lägenhet. Utan att bo tillsammans på riktigt. Att ha ett äkta liv och ett riktigt kök. Möjlighet till att vara så nära det bara går, men också chansen att dra sig undan ibland. Jag längtar. Det ska bli så himla mysigt att bo någonstans där det känns permanent. Inte bara 'såhär är det just nu och sen får vi se hur det blir', utan på riktigt. Det är verkligen det bästa och finaste jag kan tänka mig just nu.

På fredag flyttar vi in och jag längtar! Även om det just nu känns helt omöjligt att hinna med allt jag måste hinna med innan vi flyttar så längtar jag något enormt. Det kommer att bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0