Finbesök från UK

Jag har varit så himla dålig på att uppdatera den senaste veckan. Har ingen riktigt aning om varför, för inte har jag gjort någonting speciellt heller. Konstigt det där.

Förra helgen var iallfall James kusin Sam och hälsade på, superkul! Han är en trevlig kille och jag är glad för James skull att han fick lite besök, vet själv hur jobbigt det kan vara när man inte känner någon 'på riktigt'. På fredag kväll körde vi alltså ner till Stockholm för att plocka upp honom, det gick hur bra som helst att köra ner dit, men på vägen upp lyckades vi irra vilse i Stockholm! Efter två samtal till hitta.se och ca 30 minuters kringkörande lyckades vi äntligen ta oss ut på motorvägen, ett litet äventyr sådär. Vi kom väl hem och i säng runt halv fem på morgonen, så det var verkligen en heldag för mig och James som klev upp halv sex på fredag morgon!

På lördagen var vi på stan och vi fikade även med Agnes och Peter som kom upp över helgen, jätteroligt att hinna träffa dem också! Därefter åkte vi ut till Sandviken för att visa upp vårt lilla hus för Sam. James hade inte berättat något för honom, så han blev nog lite paff tror jag! Dock älskade han huset och tyckte precis som vi att det har stor potential. Senare på kvällen blev det inflyttningsfest hos Mike, en av James rugbykompisar, och hans flickvän Isabelle-Det var en jätterolig kväll med diverse lekar och mycket nytt folk. Söndagen var lite lagom seg och mot ett-tiden drog vi ut på IKEA så att killarna fick testa på det svenska julbordet. Det mesta gick ner, även Sam verkade ha lite svårt för sillen.. Kvällen avslutades med hyrfilm och Ben & Jerrys, och sedan på måndagen tog han tåget ner till Stockholm. En superkul men intensiv helg. Haha, och som väntat snackade killarna Cumbrian en stor del av tiden så jag kände mig en aning lost! Fast å andra sidan, sån skit som de snackar ibland så är det kanske lika bra att jag inte förstår allt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0