Lucia

Igår hade jag en väldigt mysig dag. Först var jag hemma hos Linnea och pluggade under dagen, kändes som att vi fick en hel del gjort vilket var skönt. Därefter hade jag och James tur och blev bjudna på middag av Linnea och Dennis. Vardagslyx!

Sedan började själva Lucia firandet! Innan vi promenerade ner till stan och kyrkan så drack vi glögg och åt pepparkakor, mums mums. Lucia-firandet i sig var jättemysigt. Superfin kyrka och härlig stämning. Jag tyckte det var så roligt att ha med James också, eftersom de inte firar Lucia i UK. Efter Lucia så gick vi till O'learys där tog de andra en öl medan jag drack varm choklad med rom i! Mums mums!

En suverän dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0