PM

Jag och Annika har just suttit i telefon i 2,5 timmar för att diskutera vårt PM vi ska skriva. Japp ni läste rätt, TVÅ OCH EN HALV TIMME! Inte kan jag säga att vi blev något klokare eller att vi riktigt kom någonstans, men men.

Nu ska jag försöka sammanfatta någonting av det vi pratade om, därefter blir det äntligen lite sömn! Har varit så himla trött idag, helt galet. Hann dock träffa Agnes på eftermiddagen, jätteroligt! Det blev en sallad på Coffee House, skvaller och även en sväng på mellandagsrean. Jag hittade en Elisabeth Ahrent parfym för halva priset, tack tack! Älskar att ha flera olika parfymer att välja mellan, det känns så lyxigt!

Nej, nu blir det plugg och godnatt!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Satan Caroline du ger mig ångest och magsår...Har läst 30 sidor Beck och gjort min kompensation jag.. Liiite kvar att göra.

2011-12-27 @ 11:40:08
URL: http://linntu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0