Sitter på McDonalds och pluggar...

Just nu sitter jag på McDonalds och pluggar, det går sådär bra.. Men de har internet iallafall! Och jag har en bok som jag måste läsa online, så då är det lika bra att bita ihop och försöka utestänga alla ljud. Jag är klar med sammanfattningen av Berglez och Lidskog nu. Så nu är det bara Cottle, Beck och Furedi kvar. Synd bara att två av dem är på engelska och att det är över 200 sidor kvar att sammanfatta. Just nu sitter jag och kämpar med Cottle. Det ska gå, det ska gå, det ska gå! Ikväll ska jag och Annika bestämma vad vi ska skriva PMet om och skriva ihop ett utkast till det. Ska bli skönt att få det gjort, det ligger bara och gnager i bakhuvudet på mig annars. Och eftersom jag åker till England så kommer vi inte att kunna så jättetät kontakt, därför känns det extra bra att göra klart det innan.

Nu är det en timme kvar tills jag ska träffa Agnes, tror ni att jag hinner med att sammanfatta (och läsa) två kapitel? Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0