Veckan i korthet

Eftersom jag förutsätter att ni är jättenyfikna på vad jag har haft för mig den gångna veckan så tar vi en snabbresumé. Okey, here we go:

Måndag
Dag: Skola. Såg film med James (som var ledig eftersom Sam varit och hälsat på). Vi såg The Resident, läskig men halvbra. Kväll: Aerobics och yoga med Linnea.

Tisdag
Dag: Var i Valbo köpcentrum med ett gäng från klassen. Kväll: Storhandlade, hängde med James.

Onsdag
Dag: Skola. Kväll: Aerobics med Linnea och Matilda.

Torsdag
Dag: Yoga med Linnea. Kväll: Åkte ut till huset! Hängde med James.

Fredag
Dag: Step-pass med Linnea och Matilda. Kväll: Myskväll med James, åt pannkakor och somnade vid niotiden på kvällen. Haha, tur att vi är unga och raska eller hur var det?

Lördag
Dag: Vaknade med grym träningsvärk efter step-passet. Benen kändes stöpta i sten. Åkte ner på stan och köpte några julklappar. Kväll: Såg på Narnia. Vinkväll hemma hos Linnea och Dennis. Spelade Buzz, åt sura bilar och drack Dennis-special. Jättetrevlig kväll!

Söndag
Dag: Bakisdag med James. Han hade varit ute med rugby-killarna kvällen innan och var också rätt seg. Åkte till huset med diverse grejer. Handlade diverse småsaker och åt hamburgare till frukost/lunch/middag, mums!


Slutsatsen från det här är alltså att jag har varit rätt duktig på att träna i veckan, de jag ser mest är James och Linnea och att jag inte haft så mycket skola. I och för sig har jag läst en del i böckerna osv, men det känns så jäkla tråkigt att skriva 'läst skolböcker' om och om igen, så det får vara. Det vet ni nog ändå.

Nu ska jag utnyttja det sista av helgen till att värma glögg och bjuda min kära pojkvän på Linneas hembakade lusse-bullar. Igår kväll när jag var hemma hos henne fick jag en påse lusse-bullar, hur lyxigt är inte det då?! Snacka om att jag har tur =)
Glad andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0