Polkagrisar


Jag drömde någonting väldigt skumt häromnatten. Jag drömde att jag och en vän (okänt vem), skulle hjälpa ett par som var beroende av polkagrisar. Detta par bodde i varsin lägenhet och i tjejens lägenhet verkade allt normalt men när vi kom till killens lägenhet så var den fylld av polkagrisar! Inte nog med att det var godis överallt, alla möbler var polkagris-färgade plus att lägenheten var målad i vitochröd-randigt. Konstigt nog var det ganska snyggt. Jag och min vän tömde då lägenheten, läxade upp paret och sa att de var tvungen att sluta spendera alla deras pengar på polkagrisar. Därefter gömde vi oss i polkagrisaffären (?) och lyckades ta dem på bar gärning när de smet in för att köpa nya polkagrisar. Sen var drömmen slut.

Jag tycker dock att det är lite oklart vad drömmen betyder.

Att tjejer är bättre på att dölja saker än killar? Att jag borde måla om mitt rum i vitt och rött? Att jag borde investera i polkagrisar? Att min hemliga dröm egentligen är att vara detektiv? Att jag inte äter nog med godis? 

Personligen väljer jag nog att tro på det sistnämnda alternativet, men man vet ju aldrig.
Någon som är bra på drömtydning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0