Trååååkdag

Jag har exakt ingenting att skriva. Jag är sjuk och jag hatar att vara sjuk och det sämsta med att vara sjuk är hur jobbigt allting blir. Mina lungor har bestämt sig för att försöka rymma. Jag hostar och hostar och hostar och hostar och hostar och jaa, jag tror ni förstår. Det är synd om James som måste vistas i min närhet. Tror det är därför han flytt fältet nu två kvällar i rad. Hehe, så kan det gå.

Idag har jag försökt plugga, men all text blir bara till en enda röra. Jag önskar att jag kunde plugga in ett USB-minne till min hjärna och sen var det klart. Om 30 år till så är det nog möjligt. Sista uppgiften ska in om en vecka exakt och sedan blir det sommarlov för mig. Haha, om det nu kan räknas som sommarlov om man endast läser kurser.

Nu ska jag vänta på att mitt hår ska torka (är i ett desperat behov av en hårtork), och därefter ska jag promenera ned till apoteket och köpa hostmedicin.

Spännande värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0