Namnsdag!

Hej!

Igår hade jag namnsdag! Det var jätteroligt, jag hade ingen aning om det förrän mormor smsade och sa grattis. Perfekt sätt att lysa upp en regnig söndag! Därefter ringde mamma och pappa och sa grattis också, så det var fint. Jag jobbade igår, men jag ringde James från jobbet och sa att vi borde gå ut och äta middag senare för att fira min namnsdag. Haha, det kanske var att överdriva betydelsen av namnsdag en aning.. Men eftersom de inte har namnsdagar här i England så kan man ju lika gärna passa på! Vi har pratat om att vi borde gå ut och äta någon kväll ända sedan jag kom hit, men det har inte blivit av än. Så jag tyckte det skulle vara alldeles perfekt.

Dock blev det aldrig så att vi gick ut och åt. För när jag kom hem från jobbet fick jag namnsdags-fika!



Hembakta scones, jordgubbar, vindruvor, grädde, kanel, en maräng och en flaska vin.



Plus en väldigt söt lapp!

Så sedan stannade vi hemma, fikade och såg på film. Jag blir så himla bortskämd här borta att det är helt otroligt. Det var en jättemysig kväll och en helt perfekt namnsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0