Namnsdags-present

I fredags hade jag ju namnsdag, Caroline. Titta vilken fin namnsdagspresent jag fick av James!



En sminkneccesär med massa fina fåglar på! Tyrrel Katz är ett brittiskt märke som gör så himla söta saker. Kika på deras hemsida: www.tyrrellkatz.co.uk


Eftersom James har varit så gullig och uppvaktat mig på namnsdagen två gånger inom loppet av en vecka, känner jag att jag borde hitta på något gulligt tillbaka. Tyvärr har jag missat hans namnsdagar, (James var den 12e maj och Patrik var den 16e april), men jag tänkte att man kanske kan fira en försenad namnsdag. Han har ju aldrig haft något namnsdagsfirande! Jag är ledig idag och imorgon, så då tänkte jag klura ut något trevligt tills imorgon när han kommer hem från jobbet. Det borde ju bli en fin start på helgen för honom! Har ni några idéer? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0