Sån här tur har jag!

Hej!

Allt är jättebra med mig! Livet rullar på för fullt och jag trivs suveränt. Idag jobbade jag min sjunde dag i rad, så nu ska jag äntligen njuta av lite efterlängtad ledighet.

James skämmer bort mig här borta, så mig går det ingen nöd på. I fredags hämtade han mig efter jobbet, och satt i bilen och väntade på mig med glass! Cornetto jordgubb, mums!
När vi sedan kom hem så sa han åt mig att gå in till vårt rum och vänta där.
Några minuter senare kom han in såhär:




Hur lyxigt är det inte med fredags-rosor?! Jag har sån tur! Och det var inte slut där, om ni kollar på den bögiga t-shirten som han har på sig... Den var till mig! Bara för att jag hade klagat på att jag måste köpa fler svarta t-shirts att ha till jobbet. Mycket gulligt och omtänksamt tyckte jag!

Kommentarer
Postat av: Mammisen

Men du, det var inte illa, det verkar vara en riktig pärla det där.



Kram

2011-05-03 @ 18:15:28
Postat av: pappa

Vilken snygging...........

2011-05-10 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0