Spa-dag

Hej!

Idag är jag ledig igen! Så himla härligt! James jobbar och idag blir en riktig tjejig spa-dag.

Jag håller just nu på att färga håret. Ingenting speciellt, bara en uppfräschning av det blonda. Därefter ska jag vaxa benen och göra en ansiktsmask. Ojojoj, vad snygg jag ska bli!

Annars har jag mest bara pluggat idag. Engelsk grammatik och det är hur tråkigt som helst. Men så kan det vara ibland. Nu ska jag skölja ur hårfärgen, städa sovrummet, tvätta några maskiner och klockan tre har jag ett möte med banken. Jag måste skaffa mig ett engelskt bankkonto. Tänk er att på ett år har jag bott och jobbat i FYRA olika länder. Helt galet! För ett år sedan befann jag mig i Australien, sedan hem till Sverige, flytta till Norge, hem igen och nu i England. Ibland går det undan!

Hoppas ni har en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: SpaDag.se

Hej.

Vad kul att du skriver om din spadag! Jag är en nyöppnad webbshop som gärna tar med dina upplevelser och synpunkter på hur en spadag ska vara.

Mvh

http://www.spadag.se

2011-10-07 @ 23:11:38
URL: http://www.spadag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0