Strömavbrott



Runt halv tio-tiden idag blev det strömavbrott här. Vilket varade ända till halv sju ikväll. Min dag har alltså varit otroligt tråkig och ineffektiv. Helt otroligt vad beroende man är av el! Jag har inte kunnat plugga så mycket som jag velat eftersom batteritiden på min dator tog slut, jag har inte kunnat tvätta eftersom tvättmaskinen dog, jag har inte heller kunnat dammsuga, laga matlådor eller stryka kläder. Allt sånt där som man vill hinna få undan medan man är ledig. Haha, nu låter jag som att jag är en äkta husfru! Det vet vi ju alla att det inte är sant, snarare så att jag skjuter på det så länge som möjligt för att därefter behöva göra allt på en gång.. Haha, underbar teknik!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Caro



Hoppas att allt är bra med dig & James

Imorgon kommer farmor hem igen vilket känns riktigt bra - hon har verkligen bitit ihop och kämpat sig tillbaka

Kul att se din husliga sida :)



Kramar pappa

2011-05-15 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0