Sundsvallshelg

I fredags vaknade jag ju i Övik och spenderade dagen där uppe. Jag och Charlotta handlade farsdagspresent och sedan gick vi och åt sushi, mums mums! Sedan bar det av till Sundsvall och till stugan. Hade en jättemysig kväll med god mat och lite vin, lyxigt värre. Var jättehärligt att vara ute i stugan och mysa med mamma och pappa. Sen i lördags åkte jag med mamma in till stan för att kolla på deras lägenhet. Det blir hur fint som helst där! Vi tog en tur till Dollarstore och sen mötte jag upp Henrik för lunch. Han tog en titt på min dator också, vilket var välbehövligt!
Lördag kväll åkte jag och Charlotta ut till stugan, åt entrecote och tittade på film. Sen på söndagen blev det farsdagsfirande i stan och vid sextiden tog jag tåget hem. Det har varit en lugn helg även om det har blivit en hel del åkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0