Godmorgon godmorgon!

Jag sitter just i min tigerpyjamas och äter frukost. Min tigerpyjamas är lätt ett av de bästa plagg jag äger, en onepiece i tigerdesign, kan det bli bättre?! Till frukost äter jag knäckemackor med creme cheese och gurka, mums mums. James har just informerat mig om att jag tuggar extremt högljutt, haha, härligt att han vaknar av att jag tuggar!

Idag ska hemtentan in och sen har jag äntligen ett liv igen! Just nu sitter jag och läser igenom den för sista gången, och sen ska jag lämna in den. Jippie!
Jag har inte lektion förrän klockan ett idag, så jag kommer ha massa tid att skrota runt här hemma. Något som är lätt störigt är att vi har en stor vit matta under vardagsrumsbordet, den har nu fått en enorm te-fläck. Så nu ska jag lista ut om våra tvättmaskiner är starka nog för att kunna tvätta en matta, eller om jag måste handtvätta den. Vad tror ni?

Min tiger-pyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0