Torsdag

Imorse hämtade Annika mig klockan nio och sedan begav vi oss till skolan. Vi hade självstudier idag och har suttit i biblioteket hela dagen. Just nu snurrar diverse vetenskapsteorier runt i huvudet på mig, men snart har jag nog fått rätsida på det så att allt kan fästas på papper. Nu har vi fått betygen för den första kursen vi läste och jag fick näst högsta betyg på den, så det känns bra. Nu gäller det bara att fortsätta framåt.

Just nu sitter jag med en katt alldeles bredvid mig. Tea flyttade ju in förra veckan, så det är supermysigt. Det är skönt att komma hem och någon är hemma. Någon som purrar och som vill mysa i knät. Dock måste jag erkänna att 28 kvadrat är lite väl trångt för två vuxna och en katt, men men. Finns det hjärterum finns det stjärterum. Och hjärterum finns det, i massor.

Vi hade en jättemysig kväll igår. Egentligen gjorde vi ingenting speciellt, James kom hem sent efter rugby-träningen och sedan satt vi bara och myste, pratade och såg på TV. Men han tittar på mig med de mjukaste ögonen i världen och jag tycker så mycket om honom att det är galet. Han sätter guldkant på vardagen och då blir allting lite finare. Vi är väldigt lyckligt lottade. Haha, det är galet där där, hur kärleks-rus bara kan komma över en!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och titta till tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0