Gävle



Igår var det två år sedan jag och Viktoria landade i Australien. Tänk vilka äventyr jag har varit med om sedan dess, vad underbart livet är! Inte trodde jag då att så mycket skulle hinna hända bara på två år. Och inte trodde jag att jag skulle bo här i Gävle med en utländsk pojkvän. Ändå skulle jag inte kunna vara lyckligare!

Skolan flyter på bra, jag trivs. För de som har missat det så läser jag Informatörsprogrammet (medie- och kommunikationsvetenskap) vid Högskolan i Gävle. James och jag bor i en liten lägenhet på Brynäs, ca 15 min cykeltur till skolan. Vi har börjat komma tillrätta här nu. Det är skönt, jag längtar efter lite rutin.

Sommaren var underbar, som alltid. Hösten blir nog den finaste på länge.

Just nu drömmer vi oss bort till framtiden. Vi har tusen planer och idéer och nu gäller det bara att sortera ut vad vi vill satsa på! Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0