Australien

Just nu går jag igenom en massa foton som jag vill skicka på framkallning. Jag har hur mycket bilder som helst på datorn, men det är så mycket roligare att ha riktiga, fysiska bilder att titta på. Att gå igenom de här filerna har dock gjort mig så himla sugen på att sticka ut och resa igen! De här fotona är tagna medan vi var på en roadtrip mellan Broome och Darwin, västra, nordvästra Australien. Det är en sträcka på ca 1880 kilometer, utan avstickare. 




 
Lägg märke till alla fladdermöss! Dom saknar jag dock inte alls!









Purnululu National Park.

 

Purnululu National Park, en närbild av Bungle Bungle.



Bungle Bungle, bergsformationer i form av bikupor. Otroligt, otroligt läckert att se i verkligheten! Det ser kanske inte så mycket ut på bild, men jag lovar att det var fantastiskt.



Just nu skulle jag inte ha något emot att vinna några miljoner kronor och sticka ut och resa igen. Dock är det så mycket annat som lockar, så det får nog vänta ett tag. Lockande är det dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0