Helgen

Hade en jättemysig helg! I lördags hade jag först en lat, ledig dag som ägnades åt promenader och läsning. Sedan vid fem-tiden så kom Linnea, Mimmi och Matilda förbi och hälsade på! Det var jätteroligt, tyckte det var så roligt att de orkade ta sig ut till Sandviken! Haha, inte för att det är vid världens ände, men på fel sida stan kan man absolut säga att det är. Det var jätteroligt att ha dem här och Theo njöt som bara den av att ha fyra tjejer som gosade med honom. Kvällen bjöd på hamburgare, vindruvor, promenad, te och hur mycket prat som helst. En väldigt lugn lördagkväll, men mycket mysig! De åkte hem vid kvart över tio-tiden och tio minuter senare kom en lite blåslagen, men mycket glad James hem!

Söndagen blev en väldigt lugn dag. Vi myste hela dagen, såg på film, gick ut och kastade boll med Theo, skrattade åt dåliga skämt och på kvällen lagade James en underbar middag. Det var helt enkelt en superbra dag. I onsdags var det ju ett år sedan vi flyttade ihop och blev tillsammans på riktigt, så vi passade på att 'fira det' igår. Som ni hörde blev det ett väldigt lugnt firande, men det var exakt vad vi behövde - tid att bara vara. Så himla roligt och mysigt! Jag förstår inte hur jag lyckades få en sån underbar, snäll och charmig pojkvän. Han är verkligen det bästa som hänt mig.

Nu ska jag plugga lite, därefter ska jag försöka mig på att baka morotsbröd.

Kommentarer
Postat av: M

2012-04-23 @ 16:56:45
Postat av: M

Du är ju en väldigt trevlig o fin människa själv också!!

2012-04-23 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0