Höstens kurser

Idag har jag sökt kurser till hösten. Vi kommer att läsa Organisationskommunikation 15 hp, samt Projektledning I & II 15hp. Känns jätteroligt faktiskt! Jag älskar verkligen retoriken som vi läser nu. Som ämne är det otroligt intressant och givande. Förhoppningsvis kommer höstens kurser att kännas likadant. Förutom de obligatoriska kurserna sökte jag även några fristående kurser, men vi får se hur det blir med det. Beror på hur det känns till hösten. Den jag känner mig mest taggad för är Kritiskt tänkande 7,5 hp vid Umeå Universitet. Den behandlar argumentationsanalys och informell logik, så det ska bli intressant.

Nu ska jag göra ett litet ryck innan helgen, städa undan lite och ta hand om tvätten. Jag har tvättat 5 maskiner idag, så det är en del att vika ihop.

Hoppas ni alla har en härlig fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0