Hur gick det här till nu då?

Hur blev klockan midnatt utan att jag har skrivit färdigt talet? Helt galet det där. Nu gäller det att lägga på ett kol och få det färdigt någon gång. Det är så typiskt mig det där, att skjuta på någonting till sista minuten och sedan bli supereffektiv. Det är ju sådär, när man har mycket att göra så får man mer gjort. När man inte har lika mycket att göra så blir det svårare att få tummen ur. Jag´beundrar verkligen människor som gör klart saker så fort de får dem. Ibland kan jag göra så, men även om det skulle kunna vara klart så sitter jag och petar i arbetet in i det sista. Jag måste jobba på det där!

Ikväll var jag gräsänka ett litet tag när James var på rugbyträning. Det var första utomhusträningen för säsongen och han
kom tillbaka lycklig och täckt i lera. Snart börjar säsongen på riktigt och killarna är riktigt förväntansfulla.

 

Jag tycker det är så himla roligt att det finns ett rugby-lag här! Det trodde jag aldrig när vi flyttade till Gävle, jag är så himla glad för James skull! Ännu bättre är det att killarna i laget ska få vara med på uttagningar för att kunna spela matcher med Uppsalas lag! Så att de får någon riktigt speltid förutom träningsmatcherna. Om några helger är det uttagningar dit och jag vet att James laddar för fullt för det, det är hårdträning som gäller. Ska bli roligt att se lite mer rugby också, det är en sport jag aldrig varit i kontakt med innan jag träffade James - så det är kul att lära sig något nytt!

Nu ska jag bita i med det sista pluggandet, sedan blir det sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0