Lördag

Imorse kom mamma och pappa förbi på frukost. De har varit på semester i Cypern den senaste veckan och stannade till här för lite kaffe och kramar på vägen hem, mycket mysigt. James har åkt till Uppsala över dagen, han ska på uttagning för Uppsalas rugbylag - spännande! Själv så sitter jag i soffan och läser en bok. Theo är jättemysig med mig, men just nu tycker han nog att jag är lite tråkig. Han vill gärna leka men jag är mer intresserad av att läsa min bok.. Han springer iallafall runt och letar bollar som han lägger i mitt knä för att fånga min uppmärksamhet, sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för kaffet gumman, jättekul att bara kunna titta förbi, skulle vi kunna göra oftare, men det blir lite långt. Förstår att Theo vill leka, han är ju så sällskapsjuk den lilla gobiten.

Kram igen

M

2012-04-21 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0