Magaluf!

Idag åker James till Magaluf (Mallorca) på svensexa! Jag är något avundsjuk på honom, vem skulle inte vill åka till sol, strand och party med en massa kompisar? Men han är så himla värd att ha lite semester, på senaste tiden har han bara jobbat och jobbat - så det ska bli härligt för honom att bara slappna av.

Under tiden blir jag hemma själv, premiär för det här i huset. Känns lite konstigt faktiskt, tomt. Då är det bra att man har både katt och hund som man kan mysa med! Haha, och jag vet ju vem som kommer att få sova i sängen med mig nu när inte James är hemma. Tea! Det ska bli så mysigt med en purrande katt. Nu ska jag och Theo gå bort till rugby-planen och kasta lite boll i solen.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0