Money money money



Idag fick jag min första lön på över ett halvår! Kändes väldigt skönt att få in pengar på kontot istället för att det bara går ut. Det kanske är en löjlig sak att skriva om, men jag blev glad.

Hur mycket jag fick? 766 kronor...
Okey, inga jättesummor men för mindre än 10 timmars arbete känns det helt okey. Vad är det man brukar säga, många bäckar små.. Förhoppningsvis får jag jobba mer nu framöver så att jag får in lite mer pengar. Jag arbetar ju bara extra, så de ringer vid behov. När jag anställdes sa de att jag kunde förvänta mig minst ett pass i veckan, men hittills har det inte sett ut så. De ringde igen igår, men jag var tvungen att tacka nej pga skolan. Även om det är skönt med lite extrapengar så vill jag inte missa lektioner för att göra det. Jag är ändå här för att plugga och vill fokusera på det i första hand. Men en lotto-vinst skulle ju inte sitta fel.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0