Mysdag!

Vädret är inte det bästa här, det är grått och regnigt och blött. Väldigt blött! Jag var på en långpromenad idag och när jag kom in genom dörren igen såg det ut som om jag stått i duschen med kläderna på den senaste halvtimmen. Men men, är det april så är det.

Idag har jag annars haft en härlig mysdag. Jag och Elena bestämde oss för att skjuta upp allt plugg tills ikväll, och bara hänga. Vi var hemma hos henne, fikade och pratade skit hela dagen lång. De håller på och renoverar för tillfället och det blir så himla fint! Väldigt inspirerande! Nu kliar det i fingrarna på mig att sätta igång med ett nytt projekt här hemma.

Nu borde jag sätta igång med plugget, men det har jag å andra sidan ingen inspiration för. Vill mycket hellre sitta i soffan och läsa en bra bok. Imorgon ska jag hålla ett tal om valfritt ämne som ska innehålla två eristiska metoder. Kanske inte en sån betungande uppgift i sig, men jag har grym idétorka. Ingen aning om vilket ämne jag ska välja. Men men, kötta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0