Onsdagens grupparbete

Idag promenerade jag till biblioteket för att möta upp Elena och Rosalie. Vi har en gruppuppgift tillsammans där vi ska ta en debattartikel och analysera den enligt olika scheman. Plocka ut ethos och pathos, peka vilka eristiska metoder som används samt använda Weavers argumentationsanalys. Alla var riktigt bra förberedda så själva arbetet tog bara 75 minuter, underbart! Jag älskar när man har ett grupparbete där alla faktiskt anstränger sig! Det har varit alltför många gånger nu när man har haft grupparbeten där ingen bryr sig.

Nu ska jag förbereda lite inför presentationen imorrn och kanske försöka mig på det där morotsbrödet jag aldrig testade i måndags. Ikväll väntar Greys Anatomy, jippie! Älskar den serien, så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0