Seg bloggare?

Hmm, verkar som att jag har varit lite seg på senaste. Snart två veckor sedan jag skrev och jag vet inte riktigt vad jag gjort istället. Inte suttit vid datorn kanske? Njaa, snarare lathet. Ni är dock några trogna som fortsätter att kika dag efter dag om jag har uppdaterat, så tänkte att jag skulle skriva några rader.

James familj är här och hälsar på! Hur roligt som helst! Så kul att träffa alla igen, och de tycker ju att det är otroligt spännande att vara i Sverige! Speciellt hans lillebrosor är väldigt exalterade. Så det är jättekul!

Nu är de iväg och åker slalom och snowboard. Jag har så mycket plugg att jag inte känner att jag har tid riktigt. På måndag har vi vår första salstenta och jag är riktigt nervös. Så himla typiskt bara att salstentan ska sammanfalla med när vi har fin-besök från UK.

Jag får se till att ligga i nu så att jag får någonting gjort, så att jag bara kan vara ledig ikväll!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Äntligen lite uppdateringar

Ska bli kul att få komma och hälsa på till helgen

Kram pappa

2012-02-16 @ 20:58:18
Postat av: Mamma

Ska bli spännande att träffa släkten, vi synd i morron.Kram

2012-02-17 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0