Dåligt med uppdateringar

Hej!

Jag har varit så grymt dålig på att uppdatera bloggen på senaste. Det har varit alldeles för mycket på gång, och att vi inte haft internet i huset har ju knappast hjälpt! Den senaste veckan känns det som att jag mest har pluggat, eller tänkt på plugg, eller tänkt på att jag borde plugga. Usch vad skönt det ska bli när vi äntligen blir klara med det här! Längtar ihjäl mig tills på fredag när hela den här dumma kursen är över. Det ironiska är att det är den intressantaste kursen hittills, men vår lärare är tyvärr lite överentusiastisk angående hur många timmar ett dygn har.

Dock hade jag en superhärlig helg i Sundsvall! Så att säga att jag baaara tänkt på plugget var kanske lite överdrivet. Vi åkte upp i fredagseftermiddag och hem på söndag morgon. Däremellan hann vi med att titta på basketmatch, äta lyxmiddag hos mamma o pappa med syster o hennes pojkvän björn, ha sovmorgon, äta lyxfrukost, åka in till stan och kika i butiker, åka till birsta (till er gävle-bor, birsta är som valbo, but bigger and better! =), åka ut till stugan, hämta tea som har bott därute, packa bilen full med mina julklappar och massa flyttkartonger som stått och väntat på mig sedan innan jag åkte till australien, äta en till lyxmiddag hos mamma o pappa med syster o björn, se på film, sova, äta lyxfrukost och sedan åka hem. En riktigt bra helg med andra ord!

Nu ska jag strax åka till valbo och möta upp James. Vi vill köpa en soffa och ett skrivbord. Nice nice!
Därefter, plugg plugg plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0