Klantarsel

Igår klantade jag mig riktigt ordentligt. Jag var på väg uppför trappen när jag plötsligt hakade, försökte få fotfäste igen men det slutade med att jag på något sätt vred om foten och ramlade framlänges istället. Svinigt ont gjorde det! Så nu sitter jag här med en stukad fot som värker. Lyckat Caro, lyckat!

Dock var det ändå tur i oturen, jag slog inte i huvudet och glaset jag höll i handen då jag föll gick inte ens sönder.

James var på övervåningen när jag ramlade och kom rusande när han hörde att jag förvånat skrek till. Tydligen hade han sett mig ramla och det såg inte bra ut. Han var helt övertygad om att jag skulle ha både hjärnskakning och brytna ben. Det gjorde så himla ont att jag började tokgråta direkt, vilket han tog som ett bevis på att jag måste ha gjort illa mig 'på riktigt'. Alltså lyfte han upp mig, bar mig nerför trappan, la mig på soffan och var nära att ringa till sjukhuset innan jag hackigt fick ur mig att jag inte brytit något. Haha, söt han är!

Idag blir en väldigt lugn dag eftersom jag inte riktigt kan stödja på foten än. Jag har dock 3 uppsatser att läsa igenom innan opponeringen imorgon, så helt ledig är jag inte. Är dock mycket tacksam över att det är sånt jag kan göra hemma, så att jag slipper åka in till högskolan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Caroline, så där gör man inte!

2012-01-19 @ 14:17:08
URL: http://linntu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0