Kursavslutning, pizza och klassfest

I fredags avslutade vi Riskkommunikations-kursen. Så himla härligt. Då har vi klarat av hela Medie- och kommunikationsvetenskap A. Nice nice. Efter opponeringen åkte jag och Clara hem till Linnea för att käka pizza och göra oss iordning. Därefter blev det klassfest! Det var jättekul att träffa så många av klassen utanför klassrummet. I vanliga fall blir det lätt att man pratar med de man känner och inte så många fler. Vi är ändå runt 50 personer i klassen, så det blir inte alltid av. Vilket gjorde fredagen så mycket roligare!

Festen hölls i en helt underbar lägenhet. Stor, högt i tak, underbara fönster att sitta i, vita väggar osv. Allt sånt som man egentligen vill ha! Jag blev riktigt avundsjuk, men måste erkänna att jag gillar vårt lilla radhus ändå. Det är mysigt, och det är VÅRT! Vilket är det bästa av allt. Jag och James är fåniga och brukar sitta i soffan och peka på saker, säga "golvet är vårt, och dörren är vår, och fönstret är vårt osv". Ibland rusar vi in till varandra och säger "Kom fort, skynda skynda", den andra kommer efter och tillsist kanske vi pekar på en spik vid fönstret, säger "jag hittade en till sak som är vår". Haha, det är så jäkla löjligt, men måste erkänna att det är en jäkligt cool känsla. Ibland skrämmer det ihjäl mig, men för det mesta är det bara coolt.

I vilket fall, efter festen i fredags så hade jag tur och fick sova över hos Linnea och Dennis. Lyx lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0