Mary Kay




Nu ska jag snart iväg på en Mary Kay-kväll som Anna har ordnat. Känns mycket lyxigt och trevligt!



Igår kväll var jag på en Mary Kay-kväll som Anna anordnade. Det var hur mysigt som helst! Vi fick prova massor med underbara produkter, äta kakor och bara ha det allmänt bra. Nu är min hud barnsligt len och jag är såld. Om jag kunde skulle jag köpa allt! Dock investerade jag i en bivax-handkräm. Mina händer blir så himla torra och nariga på vintern, och då skulle tydligen den vara jättebra. Jag har bara smörjt in mig två gånger än så länge, men jag tycker redan att det hjälper. Placebo-effekt eller äkta varan? Vet inte riktigt, men huvudsaken är väl att det känns bättre. Vi fick prova någon ansiktsmask och så också, och sen dess har jag bara gått runt och klappat mig själv på kinden. Så rysligt mjukt!


Kommentarer
Postat av: Mamm

2012-01-31 @ 16:06:53
Postat av: Mammisen

Lyx, lyx, lyx låter härligt.



Får vi se några bilder på HUSET snart, nyfiken värre!



// M

2012-01-31 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0