Mysmorgon

Idag har jag haft sovmorgon och klev inte upp förrän klockan nio. Nu sitter jag i soffan i min julklappsmorgonrock (från James) och dricker julklappste (från mamma) ur en julklappskopp (från min moster och morbror). Lyx lyx! För varje dag som går känns det verkligare och verkligare att vi faktiskt bor här. Jag gillar't!

På lördag får vi gäster =) Haha, känns väldigt bra att vi bor så pass stort att vi faktiskt kan ha folk över. Tyvärr saknas fortfarande nog med möblemang för att det ska se helt okey ut, men men. Allt tar sin tid.

Det känns iallafall superbra att efter att ha stressat med den här kursen, så kommer jag ha två suveräna dagar i rad. Ikväll blir det först pizza med Linnea och Clara, därefter klassfest! Och på lördag är vi ett gäng som ska åka iväg och åka skidor och snowboard, därefter åka hem hit och dricka lite öl och ha det bra. Jag är inte helt säker på hur det ska gå att åka snowboard med min fot, men vi får väl se.

Nu ska jag packa i ordning en väska för ikväll, äta frukost och förbereda mig för att åka till skolan. I eftermiddag har vi opponering på uppsatserna och jag hoppas att vår uppsats in blir alltför totalsågad. Men men, tror inte det är någon överhängande risk att jag kommer att få underkänt i den här kursen, så egentligen spelar det inte så stor roll. Hakuna matata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0