Sushi och Österns Pärla

Idag efter retoriken åkte jag, Elena och Anna ner på stan. Där firade vi att vi fått studiestöd med att käka lunch. Vi gick på Österns Pärla och maten var grym! Riktigt, riktigt bra mat för 80 kronor. Supermysig restaurang också. Det var buffe där man kunde välja allt möjligt, sushi, thai-mat, kina osv. Till riktigt bra kvalitet! Jag blev positivt överraskad och kommer absolut gå dit igen.

Efter maten strosade jag och Elena runt på stan, jag shoppade ett halsband på jätterea. 40 kronor och jag är helnöjd. Sedan åkte vi hem och jag somnade på soffan. Har sovit ganska dåligt på senaste, så det var en välbehövlig tupplur. Nu har jag och James spanat in en hylla som vi ska köpa till arbetsrummet. Det finns en jättebra facebook-grupp "Säljes, köpes, bytes, skänkes Gävle" en suverän sida om man letar efter saker som man kanske inte vill betala fullt pris för. Nu hittade vi en expedit-hylla till halva priset än vad den vanligtvis kostar. Man tackar och bockar!

Nu ska jag ner i källaren och måla garderobsdörrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0