Underbara lördag

I lördags hade vi en jättehärlig dag. Eller, jag tror att jag hade en lite bättre dag än James men på det stora hela hade både två en fin dag. Han jobbade dock till klockan ett, så jag spenderade förmiddagen med att strosa runt hemma på egen hand. Städade undan lite, läste lite plugg, facebookade, jaa, sånt där man gör en ledig dag. Jag passade på att träna en timme, därefter hade jag ett mini-spa här hemma. Hårinpackning, ansiktsmask, vaxade benen, brun utan sol, målade naglarna osv. En sån där helrenovering som är så trevlig emellanåt. Jättemysigt.

När James slutade jobbet åt vi en snabblunch, för att sen möta upp en jobbarkompis till James och några av hans vänner. Vi möttes upp vid en liten sjö i närheten, och därefter blev det bilrace! De hade två volvos modell äldre som vi sladdade runt på isen med. Så himla himla roligt. En perfekt kombination av att man är livrädd samtidigt som man skrattar hysteriskt. Vi hade hur kul som helst! James hävdade att det var alldeles för roligt för att vara lagligt, vilket han kan ha en poäng i. Vi ägnade säkert två timmar åt att sladda runt där i omgångar. Himla rolig lördag!

På kvällen åkte vi iväg och hyrde film och sen hade vi en mysig hemmakväll.
En alldeles perfekt lördag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0