Vecka 4, so far

Den här veckan har jag börjat en ny kurs. Retorik 30 poäng. Det känns som att den kommer att bli intensiv men väldigt lärorik! Veckan har än så länge mest spenderats med praktiska ting. Jag har börjat gå igenom en massa papper, rett ut bankpapper och avslutat mitt norska konto. Lagat massa av chili till matlådor. Storhandlat. Jaa, såna där tråkiga saker.

Igår efter skolan åkte jag hem till Elena och fikade. Vi hade supermysigt och satt och skvallrade en massa. Hon är en klasskamrat till mig som också bor här i Sandviken, så det är jätteroligt. Senare på kvällen åkte vi och simmade också, vilket var jättekul. Det var superlänge sedan jag var och simmade, så det var suveränt. Vi passade även på att sitta i jaccuzin samt bastun en del. Lyx lyx!

Nu ska jag läsa lite mer retorik och därefter laga lite lunch/middagssoppa. Mums mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va du verkar ha kul mysig kille och trevliga vänner ha det så himla bra kram mormor

2012-01-25 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0