Första dagen på jobbet

Igår var första dagen på jobbet, spännande! Alla var jättetrevliga och förvånansvärt nog kom jag ihåg betydligt mer än vad jag trodde. Det som kommer att vara krångligast är att komma in i själva säljar-rollen, det känns som att det var ett tag sedan. Nu kommer jag att ha tre veckors utbildning vilket känns lyxigt. Jag kommer att gå parallellt med en tjej och fasas in i arbetet allt eftersom. Redan igår fick jag sitta i telefon och idag kommer jag att sitta på rådgivningsslingan, pirrigt! Haha, det känns löjligt men lite nervös är jag allt! Det var så himla länge sedan jag arbetade med det här och ändå ska jag redan idag besvara försäkringsfrågor. Learn by doing var det ja!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Caro

Kul att det verkar vara ett bra gäng

Du gör det verkligen bra :)



Kram

2012-06-13 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0