Snart är vi i Irland

På senaste tiden har det inte blivit mycket bloggat. Det har varit fullt upp med jobb, sommar, regn, pusslande och diverse annat. Men bra har jag haft det! I torsdags kväll var det "avslutning" med jobbet. Kontoret är stängt under juli månad och det firades med italiensk buffe, vin och gott sällskap. Jag kommer däremot att jobba i butik under juli, så det blir inte så mycket semester för mig. Å andra sidan är det inte fel med lite pengar.
 
Igår kom finaste CA och hälsade på mig! Var så himla roligt att se henne igen, trots att det var nästan 10 månader sedan kändes det som igår och det var suveränt! Ser fram emot en massa mys i sommar!
 
Igår kväll åkte vi även upp till Sundsvall och lämnade av djuren. CA och jag satt i baksätet och drack vin och snackade skit medan James körde. Väldigt lyxigt med en privat chaufför! Charlotta ska vara hundvakt åt vår Theo och Tea kommer få chilla på ett kattpensionat. Det kommer nog att gå fin-fint det!
 
Dagen har spenderats åt shopping och mys, och nu är vi hemma i Gävle igen. Vi håller just på att packa för fullt, för imorgon åker vi till IRLAND!
 
Det kommer att bli så himla roligt! Senast vi träffade James familj var i februari, så det är verkligen på tiden. Det ska bli så himla kul! Jag har aldrig varit i Irland tidigare, så det ska också bli jättespännande! James och jag har googlat en massa, kikat på fina bilder och pratat om hur roligt det kommer att bli i veckor nu. Och imorrn är det äntligen dags! Jippie!
 
Eftersom det här blir den enda riktiga semestern jag tar i sommar så planerar jag att leva på den länge, länge. Här ska det njutas i fulla drag!
 
Ha det så fint här hemma, så hörs vi om någon vecka eller så!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkomna tillbaka efter äventyret, Kram Mamma

2012-07-06 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0