SOMMARLOV!

Sista tentan är nu inskickad och jag har officiellt sommarlov! Jippie!

Haha, jag skickade in tentan två minuter innan deadline - men så blir det när man har varit i Wien. Lätt värt det iallafall! Nu har jag sommarlov i exakt 12 timmar och 45 minuter och sedan börjar min nya anställning. Spännande!

James ska iväg till Värmland och jobba nu i två veckor och åker imorgon bitti. Han kommer att ta med sig Theo så det blir bara jag och Tea hemma. Dock kommer han att komma hem över helgen, så det är inte så farligt.

Han har gjort ett jättejobb medan jag har varit borta. Väggen mellan köket och vardagsrummet är helt borta och de har dragit om all el på nedervåningen. Just nu är allt lätt kaotiskt och stället ser ut som ett bombnedslag, ändå är jag helt fascinerad. Det kommer bli så himla snyggt! Jag är alldeles överväldigad av de möjligheter jag ser när jag tittar mig omkring. Allting känns så stort nu! Haha, jag vet att vi endast har ca 30 kvm på nedervåningen men nu när väggen är borta känns allt så himla mycket större! Det är en grym skillnad och jag tror att vi kommer att få det så himla fint när det är klart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att bli kanonbra med huset, ska bli spännande att se.



Kram M

2012-06-12 @ 16:38:35
Postat av: Pappa

Låter toppen , hälsa Jasmes att han gör ett bra jobb

Kram

2012-06-12 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0