Typiskt

Imorse vaknade jag med nästan 39 graders feber och hosta... Så himla typiskt! Började känna mig lite hängig igår, men tänkte att det nog skulle försvinna efter en natt gods sömn. Men inte då. Åhh vad less jag blir!

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk! Idag tänkte jag skriva klart första utkastet på hemtentan. Imorrn har jag skola hela dagen, och sedan jobbar jag på kvällen. På tisdag blir det finslipning av tentan + packning. Och på onsdag flyger jag till Wien. Så jag har verkligen inte tid med sånt här, det känns så himla tradigt.

James var supergullig imorse och åkte iväg till ICA för att köpa hostmedicin till mig. Guld värt! Sedan dess har jag druckit 4 koppar te, ätit massa c-vitamin och vilat. Nu jäklar ska jag kurera mig! Kan tilläggas att stilistiken inte blir ett dugg lättare att försöka reda ut när man har feber.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman

Håller tummarna att det går snabbt över

Sömn, vila mycket dricka så kanske det vänder



Kram pappa

2012-06-03 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0